Συμπληρώθηκε το παζλ των 16 ομάδων.
Συμπληρώθηκε το παζλ των 16 ομάδων.
Το πρωί της Τρίτης 23 Ιουνίου ολοκληρώθηκαν οριστικά όλες οι εκκρεμότητες και πλέον κλείδωσε ο χάρτης της νέας Super League 2.
Την άνοδο πήραν στην Super League 1 Ηρακλής και Καλαμάτα, ενώ υποβιβάστηκαν στη Γ' Εθνική: Καβάλα, Καμπανιακός, ΠΑΣ Γιάννινα και Μακεδονικός από τον Α’ όμιλο και Αιγάλεω, Χανιά, Ηλιούπολη και Παναργειακός από τον Β’ όμιλο.
Από τη Γ' Εθνική πήραν την άνοδο Ζάκυνθος, Πύργος, Πανθρακικός και Απόλλων Καλαμαριάς.
Την νέα χρονιά θα σχηματιστεί πρωτάθλημα ενός ομίλου με 16 ομάδες.
Aναλυτικά οι ομάδες της νέας Super League 2: 1. ΠΑΟΚ Β, 2. Νίκη Βόλου, 3. Αναγέννηση Καρδίτσας, 4. Νέστος Χρυσούπολης, 5. Πανιώνιος, 6. Μαρκό, 7. Ολυμπιακός Β, 8. Ελλάς Σύρου, 9.Καλλιθέα. 10. ΑΕΛ, 11. Πανσερραϊκός, 12. Αστέρας Τρίπολης Β’, 13. Πανθρακικός, 14. Απόλλων Καλαμαριάς, 15. Ζάκυνθος, 16. Πύργος.