Την ανανέωση συνεργασίας με τον Χρήστο Παχούμη ανακοίνωσε ο Πανθρακικός.
Την ανανέωση συνεργασίας με τον Χρήστο Παχούμη ανακοίνωσε ο Πανθρακικός.
Αναλυτικά:
Ο Πανθρακικός ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Χρήστο Παχούμη για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο ικανότατος μεσοεπιθετικός θα συνεχίσει να φορά τα πράσινα για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, επιβεβαιώνοντας τους ισχυρούς δεσμούς που έχουν αναπτυχθεί μεταξύ του ίδιου και της ομάδας μας όλα αυτά τα χρόνια.
Ο Χρήστος αποτέλεσε έναν από τους σημαντικότερους συντελεστές της εξαιρετικής πορείας του Πανθρακικού τη σεζόν 2025/26, καταγράφοντας 32 συμμετοχές στο πρωτάθλημα, πετυχαίνοντας 8 γκολ, ενώ πρόσθεσε ακόμη 3 τέρματα στο Κύπελλο Ερασιτεχνών. Με την ποιότητα, την αγωνιστική του συνέπεια, τη δημιουργικότητα και τις εμπνευσμένες κάθετες μεταβιβάσεις του, αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την επιθετική λειτουργία της ομάδας και μία από τις πιο αξιόπιστες επιλογές της τεχνικής ηγεσίας.
Χρήστο, σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πολλές ακόμη επιτυχίες με τη φανέλα του Πανθρακικού στα γήπεδα της Super League 2. Είμαστε βέβαιοι ότι οι καλύτερες στιγμές βρίσκονται ακόμη μπροστά μας!