Ο Παλληξουριακός επέστρεψε στην Γ' Εθνική και θα συνεχίσει με το ίδιο τεχνικό επιτελείο, με επικεφαλής τον Ηλία Ζερβό.
Αναλυτικά:
Ο Παλληξουριακός συνεχίζει με σταθερά βήματα και απόλυτη εμπιστοσύνη στους ανθρώπους που βρίσκονται καθημερινά δίπλα στην ομάδα.
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την ανανέωση της συνεργασίας μας με το προπονητικό επιτελείο, το οποίο θα συνεχίσει να καθοδηγεί την ομάδα και τη νέα αγωνιστική περίοδο στο πρωτάθλημα της Γ´ εθνικής κατηγορίας.
Ηλίας Ζερβός – Προπονητής
Γεώργιος Λουλούδας – Βοηθός Προπονητή
Ιωάννης Ζάβαλης – Αναλυτής
Νίκος Κουτάκης – Γυμναστής
Δημήτρης Μαρκαντωνάτος – Προπονητής Τερματοφυλάκων
Η περσινή πορεία απέδειξε πως όταν υπάρχει όραμα, συνεργασία και σκληρή δουλειά, δημιουργούνται οι βάσεις για κάτι ξεχωριστό.
Γι' αυτό και επιλέγουμε να συνεχίσουμε μαζί, με την ίδια δίψα, την ίδια πίστη και ακόμη μεγαλύτερες φιλοδοξίες.
Ευχόμαστε σε όλο το προπονητικό επιτελείο υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες. Όλοι μαζί συνεχίζουμε, ακόμη πιο δυνατοί, για να οδηγήσουμε τον Παλληξουριακό εκεί που του αξίζει!
Καλή ποδοσφαιρική χρονιά!