Αποχαιρέτησε τη Νίκη Βόλου ο Αλέξανδρος Λώλης.
Αποχαιρέτησε τη Νίκη Βόλου ο Αλέξανδρος Λώλης.
Μετά από ένα χρόνο παρουσίας στους Βολιώτες, ο 23χρονος εξτρέμ αποχωρεί, έχοντας 23 συμμετοχές, 7 γκολ και 10 ασίστ.
Στο μήνυμά του, ανέφερε:
«Μετά από έναν χρόνο στην ομάδα, ήρθε η στιγμή να αποχαιρετήσω ανθρώπους που από συμπαίκτες έγιναν φίλοι.
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις στιγμές που μοιραστήκαμε, τις νίκες, τις δυσκολίες και όσα μάθαμε μαζί.
Ήταν τιμή μου που φόρεσα τη φανέλα της ομάδας. Σας εύχομαι υγεία και πολλές επιτυχίες στο μέλλον. Θα σας θυμάμαι με εκτίμηση και σεβασμό».